Verzend & Retour Policy

Mimi's Beautysalon

Jouw nieuwe leven begint hier!

Verzend & Retour Policy

Wanneer worden mijn producten verzonden

Dagelijks verwerken wij alle bestellingen en zorgen we dat de pakketten op tijd bij Post NL afgeleverd worden. Afhankelijk van onze voorraad leveren we gemiddeld in 2 – 3 dagen.

Ik wil mijn bestelling annuleren of aanpassen. Kan dat?

Dat kan zeker. Heb je jouw bestelling al geplaatst en wil je deze annuleren of iets wijzigen. Neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice : klantenservice@mimisbeautysalon.nl.

Krijg ik een track & trace code?

Ja zeker, je krijgt bij ons altijd een track & trace code zodat je zelf makkelijk je bestelling kan volgen!

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor bestellingen onder de € 75,- zijn € 6,95. Dit is het standaard tarief van Post NL. Daarboven is het gratis verzending.

Krijg ik een track & trace code?

Ja, je krijgt bij ons altijd een track & trace code van je pakketje zodat je zelf gemakkelijk je bestelling kan volgen! Nadat je pakket verzonden is krijg je per mail de T&T code.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij ons gemakkelijk betalen via iDeal, Klarna, PayPal en Apple Pay.

Wat is jullie retourbeleid?

Wil je graag een retour indienen? Geen probleem! Bij MIMI’s Beautysalon maken wij het retourproces eenvoudig en stressvrij. Heb je per ongeluk het verkeerde product besteld? Geen zorgen, je kunt tot  30 dagen na je bestelling retouren indienen. Let er echter op dat de producten verzegeld moeten zijn, zodat wij ze kunnen terugnemen. Ons doel is om voor iedereen de perfecte skincare te leveren, dus wij staan voor je klaar als je hulp nodig hebt bij het kiezen van het juiste product.

Ik heb een beschadigd product ontvangen. Wat moet ik doen?

Het beste wat je kunt doen is contact opnemen met onze klantenservice per mail: klantenservice@mimisbeautysalon.nl. We bedenken graag samen een passende oplossing.

Hoe kan ik een account aanmaken?

Je kunt bij ons een account aanmaken door jezelf te registreren. Dit kun je altijd doen door in het menu onderaan onze winkel op “mijn account” te klikken. Er wordt ook gevraagd of je een account wilt aanmaken tijdens het afrekenen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Je kunt zelf je wachtwoord resetten. Vul tijdens het inloggen je gebruikersnaam/email adres in en druk op wachtwoord vergeten. Je ontvangt een email waarin je jouw wachtwoord kunt resetten. Lukt het niet? Neem dan contact op met onze klantenservice: klantenservice@mimisbeautysalon.nl.

Ik wil mijn wachtwoord wijzigen. Hoe doe ik dat?

Je kunt je wachtwoord wijzigen door in onze winkel in het menu onderaan naar “mijn account” te gaan. Klik vervolgens op accountgegevens en vul je huidige wachtwoord in. Je kunt nu een nieuw wachtwoord kiezen.

logo Mimi's Beautysalon

Nog vragen? Aarzel dan niet en maak een afspraak!